• Marka ve Kurumsal Kimlik Dengesi..


    Marka ve Kurumsal Kimlik Dengesi ve Reklam Stratejileri

    Her müşteri velinimetimizdir... Çoğu başarılar müşteri odaklı stratejiler ile gelir ve müşteri genelde kraldır... Müşteri her zaman haklıdır...
    Aslında  bunların çoğu doğru olabilir. Lakin bir markanın/işletmenin ilk önce  bilmesi gereken "ilk müşteri"nin kim ve kimler  olduğudur. İlk müşteri ve müşteriler  "ÇALIŞAN KESİM"dır.
    Çok büyük yük bir seyahat firmasının  sahibi sayın Hal Rosenbluth'un kitabı yayınlandığı günlerde pazarlama cemiyeti  şaşkındı. Çıkan kitabın adı  "Müşteri İkinci Sırada Gelir - The Customer Comes Second" idi.
    İlk  sıraya konulan ise "Çalışanlar"dı. Anitia Roddick'de  The Body Shop kurucusu benzer fikirde: "Bizim çalışanlarımız benim ilk müşterilerimdir."
    Aslında  bu günlerdeki  rekabet ortamında mutlu olmayan  çalışanlarla hayatını devam ettirmeye gayret gösteren  bir şirketin/markanın uzun dönemde var olmabilmesi  biraz zor. En azından bazı  hedeflerine  ulaşması, büyümesi ve kendini geliştirmesi neredeyse imkansız sayılır. Çalışan kesim  markaların  yaşayan yüzleridir. Müşteri; Kemal Bey'le, Ayşe Hanım'la muhattap olurken gerçekte  temsil ettiği marka ile muhattapdır.

    izmir araç kaplama, Markası ile kendisini özneşleştirmiş işletmesinin politikasını  benimsemiş herhangi bir çalışan , ailesinin ve sevdiği kişilerin  arkasında  olduğu kadar arkasındadır markasının. Sadece  çalıştığı zamanlarda değil, dış dünyasında, sosyal hayatında da  markasına her zaman sorumlu davranır, onun gelişmesi için gayret gösterir. Aslında bunları  isteyerek ve bilerek yapar.Artık günümüzde kulaktan kulağa pazarlamanın aciliyetini ve önenimi tüm markalar farketmiş, önemini anlamışlardır. Aslında kulaktan kulağa pazarlamanın yönteminin önemli kullanıcıları  kendi çalışanlarıdır. Bu sebepten mutlu çalışanlar , mutlu müşteriler, yeni müşteriler, sadık müşteriler demektir.

    izmir fuar standı, Bu günlerde  sınırsız ve çekişmeli rekabet ortamları  markaları/şirketleri agresif durumlara sokabiliyor. Çalışanlarında inanılmaz baskılar yaratabiliyor. Ne için? Müşteri için... Aslında rekabete öylesine yoğunlaşıyorlar ki, müşteri memnuniyeti hedefi; daha çok kazanç, rakiplerden önde olma hırsı karşısında değerini ve önemini yitiriyor. Gerçekten daha çok kazanca, daha yüksek pazar payına ulaştıracak olan müşteri memnuniyetidir. İhtiyacı karşılanmış mutlu müşteriler sadık müşterikere dönüşecektir kuşkusuz. Her bir sadık müşteri ise yanında yenilerini getirir. Ama unutulan şu ki; mutlu müşteri, mutlu çalışanlarla sağlanır... İstediğiniz teknolojik alt yapıyı edinin, tercih ettiğiniz fiyat avantajlarını gerçekleştirin hatta istemiş olduğunuzfaydayı yaratın; eğer onu mutsuz çalışan kesim  sunuyorsa - mutsuz çalışanlar dialog ve iletişimde rol alıyorsa artık başarı elde etmenin  gelmesi çok uzaklarda...
    Özellikle ülkemizde genellikle çalışanlar bir maliyet unsuru olarak görüldüğünden, çalışandan sağlanacak ilk faydanın düşük ücret ile sağlanacağı düşünülür.. Oysa P. Kotler bu duruma en güzel cevabı A'dan Z'ye Pazarlama kitabında şöyle vermiş:

    " ...Tabela Reklam izmir Çalışanlarına az maaş veren bir şirket, karşılığını da az alacaktır. Çalışanlarınıza yer fıstığı verir gibi ufak tefek maaş ödemeleri yaparsanız, karşınızda çalışan maymunlar  bulursunuz. Giden çalışanın yerini doldurmak size çok paraya mal olacaktır. Yetenekli ve motivasyonu yüksek çalışanlar bulmak ve onları kaybetmemekişdeki başarının anahtarıdır. Akıllı işletmeler iyi maaş verir. Uzman kişileri kendilerine çekerler; bu kişiler, ortalama kişilerden, aldıkları yüksek maaşı katlayacak oranda daha iyi hizmet verir..."
    Tabiki Kotler çok para ile sınırlamıyor mutlu çalışanları. Çoğu çalışanın ışıklı tabela izmir kendilerini değerli hissetmesi, değerli bir kurum için, değerli bir iş yaptığına da inanmalıdır demiş ve Garu Hamel'den iletiyor: "Kendinize  hedef yaratın, iş değil." Çalışanın önündeki bir hedefe yürüyerek çalışması mutluluğu için gerçekten çok önemli.
    Son olarak sadık müşterisi olduğunuz markaları/işletmeleri düşünerek bitirelim... Neden sürekli oradasınız?? Çoğunda aklınıza (özellikle hizmet sektöründe) izmir totem tabela o marka ile iletişiminizi sağlayan çalışanların geleceğinden eminim. Mesela biz iş yerinde öğle aralarında Sultan Sofrası'na gitmeyiz, (çalışan) Mevlüt'e gideriz... Sizler de X Bankasına gitmezsiniz örneğin, (çalışan) Cihan'a gidersiniz, (çalışan) Esra'ya gidersiniz... Buzdolabını nerden aldın diye sorduklarında Arçelik'ten aldık yerine "Kemal amca'dan aldık" cevabını verebilirsiniz...

    tabela reklam izmir, izmir tabela reklam, izmir fuar standı, izmir totem tabela, 
    dijital baskı izmir, kutu harf izmir, ışıklı tabela izmir,izmir araç kaplama, 
    izmir reklam ajansları, izmir tabela firmaları, 
    izmir cephe giydirme firmaları

    Unutmamak lazım: "Mutlu çalışan her zaman daha iyi geri dönüşler sağlar.."
  • 0 yorum:

    izmir tabela ve reklam hizmeti

    Açıkhava reklamcılığı ve masaüstü yayıncılık adına, tabela reklam izmir, izmir tabela reklam, izmir fuar standı, izmir totem tabela, dijital baskı izmir, kutu harf izmir, ışıklı tabela izmir,izmir araç kaplama, izmir reklam ajansları, izmir tabela firmaları, izmir cephe giydirme firmaları olarak hizmet vermekteyiz.

    Blogger tarafından desteklenmektedir.
    ADRES

    Çok yakında yeni adresinde izmir tabela

    EMAIL

    contact-support@mail.com
    another@mail.com

    TELEFON

    +545 627 06 08
    +545 627 06 08

    MOBILE

    545 627 06 08,
    545 627 06 08